søndag den 22. juni 2014

Durian classic pink og green version!



Pink version:
Jeg skrev "Durian Classic" ind for lidt siden, og jeg syntes den er rigtig god, men engang imellem så mangler jeg mine jordbær, så jeg prøvede at kombinere dem og det var sødt og sødt men på den gode måde, plus de frosne jordbær gør den dejlig kold her i sommervarmen =)

Ingredienser:
  • 4 bananer (godt modne)
  • 12 dadler - udsenede
  • 1½ dl. koldt vand (måske mere)
  • 2 dl. frosne jordbær
Fremgangsmåde:
  1. Kom  bananer, dadler og vand i blenderen og blend.
  2. Tilsæt jordbær og blend. (hvis den bliver for tyk så tilsæt mere vand)
  3. 1-2-morgenmad!

 

Green version:
Hvis man vil have noget grønt til morgenmad så kommer man bare frossen spinat i, og smager den til med agavesirup og/eller vanilje essens =)

Ingredienser:
  • 4 bananer (godt modne)
  • 12 dadler - udsenede
  • 1½ dl. koldt vand (måske mere)
  • 2 dl. frossen spinat
  • evt. 1 spsk. agave sirup
  • evt. 1 tsk. vanilje essens
Fremgangsmåde:
  1. Kom  bananer, dadler og vand i blenderen og blend.
  2. Kom frossen spinat i og blend. (hvis den bliver for tyk så tilsæt mere vand.)
  3. Smag på den, hvis den er for bitter, så tilsæt agave og/eller vanilje essens.
  4. Grønt til morgenmad, kan det være bedre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar